Mogold tekee visuaalista ulkoasusuunnittelua erilaisiin tarpeisiin ja moneen lähtöön. Suunnittelemme laadukkaat ja tarkoituksenmukaiset viestintä- ja markkinointimateriaalit eri ympäristöihin ja käyttöliittymiin.
Suunnittelemme tehokkaan ilmeen, olipa kyseessä esite, mainos, tuote, yritys, tapahtuma tai palvelu. Autamme ideoinnissa ja halutessasi hoidamme homman kotiin avaimet käteen periaatteella. Verkostoistamme löytyvät Suomen parhaat kuvaajat, kuvittajat, tekstintuottajat, koodaajat ja painotalot.
Alla muutama esimerkki visuaalisesta suunnittelusta ja mainostoimistoyhteistöistämme.
Kotipizza
Yhteistyömme Kotipizzan ja Kotipizza Groupin kanssa on kestänyt nyt jo lähes kymmenen vuotta, ja siinä ajassa olemme luoneet yhtenäisen yritysilmeen, suunnitelleet ja taittaneet asiakaslehteä, tehneet useita vuosikertomuksia, vastuullisuuskatsauksia ja some-kampanjoita. Onpahan kerran suunniteltu myös Hesarin etusivu!
Kotipizzan vastuullisuuskatsaus toteutetaan yhteistyössä Kotipizzan viestinnän kanssa, joka vastaa tekstien tuotannosta. Mogold suunnittelee katsauksen ulkoasun ja vastaa taitosta.
Kotipizzan asiakaslehti Quattro Staggioni ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja on luettavissa kaikissa Kotipizzan ravintoloissa.
Kotipizzan ja Mogoldin yhteistyö sai alkunsa Kotipizza Groupin vuosikertomuksista. Mogold taittoi kaikki Kotipizza Groupin julkaisut. Nykyään vuosikertomuksia ei enää tehdä, koska Kotipizza Group on osa norjalaista monibrändiyhtiö Orklaa.
Kun Kotipizza täytti 30 vuotta, taitoimme juhlavuoden kunniaksi kirjan. Tyylikkäästi pizzalaatikkoon pakatussa teoksessa käsitellään sekä Kotipizzan historiaa että tulevaisuuden näkymiä. Mogold osallistui kirjan sisällön ideointiin, suunnitteli ulkoasun, vastasi kuvasuunnittelusta sekä taitosta.
Suomen Kulttuurirahasto
Suomen Kulttuurirahaston vuosikertomus ja Tammenlastuja-lehti ovat Mogoldin pitkäaikaisia projekteja, joissa se on vastannut sekä sisällön että visuaalisen ilmeen suunnittelusta. Vuosikertomus toteutetaan yhteistyössä, jossa Kulttuurirahasto tuottaa tekstit ja Mogold vastaa ulkoasusta ja taitosta. Vuosikertomus on palkittu kolmesti graafisen alan kilpailuissa yhteistyön alettua vuonna 2011.
Tammenlastuja-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa, ja Mogold on vastannut sen visuaalisesta ilmeestä ja taitosta vuodesta 2016 lähtien. Vuonna 2020 lehti uudistettiin.
Pitkä yhteistyö on tuottanut myös lukemattoman määrän muuta viestintämateriaalia niin verkkoon kuin painettunakin.
Suomen Musiikintekijät
Olemme suunnitelleet ja taittaneet Suomen Musiikintekijöiden Musiikintekijä-lehteä vuodesta 2015 lähtien. Tässä ajassa lehti on muuttanut nimensä ja uudistanut kasvonsa kolmesti. Vuonna 2019 Kultti Ry valitsi Musiikintekijän Vuoden laatulehdeksi. Lehden lisäksi yhteistyö Suomen Musiikintekijöiden kanssa on tuottanut muun muassa uuden ilmeen yhdistykselle sekä usealle kampanjalle ja tapahtumalle.